sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Posliinia opiston näyttelystä

Olin tänään vahtimassa opiston näyttelyssä
posliinipiirin töitä ja samalla myytiin arpoja,
jossa palkintona tekemiämme posliinimaalauksia.
Väkeä kävi hyvin. Näyttely on avoinna vielä
huomisen.

Tässä kuvia posliinitöistä. Ensin oman piirin
töitä, joista otettujen kuvien julkaisuun olen
kysynyt luvan. Ja viimeisenä kuva naapuri
kunnan piiriläisen työstä, jonka julkaisuun sain
myös luvan.

Tässä kuva palkinto pöydästä.


Iso neliölautanen on omaa ksäialaani. Mallia
otettu Mariposa paperikosta.






Oikealla oleva laaja lasikulho on oma työni, jossa
olen käyttänyt kortteilusta tuttua maskia apuna.
Saman tyylisissä lasitöissä on käytetty ääriviivatarraa.
Kynttiläalusta on myös minun.












Tämä pääsiäislautanen on omaa käsialaani.


Naapurini tekemä Tikru, joka aiemmassa
kuvassa kärsi salaman häikäisystä.




Ja tämä upea työ siis naapuri piiristä.

2 kommenttia:

  1. Kauniita töitä oli paljon joka osastolla! Siel entisöintipuolella oli ehkä kuitenkin ne mun suosikit. Hienoa, kun on ihmisiä, jotka arvostavat vanhoja huonekaluja ja viitsivät kunnostaa näitä.

    VastaaPoista
  2. Vallan upeita posliinitöitä:))
    Meilläkin oli kansalaisopiston näyttelyt viime viikonloppuna mutta vallan unohdin käydä katsomassa kun oli muutto samaan aikaan:(

    VastaaPoista